God jul og godt nytt år!

Julestemning på skolen

Selv om det ikke var mye julestemning ute i naturen dagene før jul, skapte vi likevel julestemning på Oasen skole Birkelid! De siste ukene før jul hadde elevene fantastiske juleforestillinger med både småskoletrinnet, mellomtrinnet og ungdomsskolen. Alle Oasen-skolene var på julemusikal i Q42, barneskolen hadde juleverksted, det var julevandring på ungdomsskolen, og alle elevene på hele skolen var med på juletregang.

Julegudstjeneste i Greipstad kirke siste dag før juleferien er blitt en fin tradisjon. Både skolen og de ansatte i Greipstad menighet gleder seg til denne skolegudstjenesten. Se video fra årets gudstjeneste nedenfor.

Oppstart mandag 6. januar 2020

I år blir det ekstra lang juleferie med mange dager fri etter nyttår. Vi ønsker velkommen til et nytt semester våren 2020 mandag 6. januar kl. 08:45.

Takk for samarbeid med ønske om en god jul og et godt nytt år

Oasen skole Birkelid takker alle hjem for samarbeid i semesteret som ligger bak oss, og vi på skolen ønsker dere alle en velsignet julehøytid og et godt Herrens år 2020!

Så enkelt og stille kom Gud til vår jord
Så høyt er jeg elsket av Jesus, min bror.
Han kom fra Guds himmel, Gud selv var han lik,
men Jesus ble fattig, og jeg er blitt rik.