God sommer!

Så var enda et skoleår over. Elever og lærere på Oasen skole Birkelid har hatt hektiske og fine dager nå i innspurten med avslutninger, fester, utflukter og idrettsdag, og nå fredag; den store finalen. Siste dag på skolen vår er tradisjonen tro fylt med leker og aktiviteter som ungdomsskolen har stelt i stand. Det er grilling av pølser, fotballkamp mellom elever og lærere, og ikke minst; avslutningsseremoni med utdeling av vitnemål til 10. trinn. Vi ønsker denne fine gjengen som er ferdige med grunnskolen Guds velsignelse i alle drømmer og valg som ligger og venter. Og til alle dere andre, både elever, foreldre og andre “følgere”; takk for dette innholdsrike skoleåret! Vi ønsker alle en riktig nydelig sommerferie!

Se video med bilder nedenfor!