Idrettsdag for mellomtrinnet

FOR en dag! Strålende sol, musikk, forventningsfulle og spente elever og ansatte. Alt var lagt til rette for en dag fullspekket med aktivitet, idrettsglede, mestring, fellesskap og samhold. Elevene er SÅ gode til å heie på og oppmuntre hverandre til å yte det lille ekstra. Vi har hoppet tau, spilt kanonball og fotball sammen. I tillegg har elevene ytt sitt beste i kulestøt, 60 meter, stille lengde og 800 meter.
Det ble også arrangert tautrekking-konkurranse mellom klassene. 5. trinn kjempet tappert mot både 6A og 6B men måtte til slutt slå seg slått. Da 6B også vant over 7. trinn fikk de æren av å konkurrere mot de ansatte. Det ble en tøff kamp, men lærerne dro til slutt seieren i land.
Vi ansatte er veldig takknemlige for at vi får oppleve slike dager sammen med elevene!

6B i tautrekking mot 5. trinn.
6B i kamp mot lærerne. Fantastisk god stemning og mange heiarop fra sidelinjen!