Riktig god sommer fra alle på Birkelid!

Da har selv de mest iherdige av oss i administrasjonen tatt ferie, og vi ser tilbake på et skoleår med både hverdager, annerledesdager, skoleturer, nedturer og oppturer.
Siste skoledag var absolutt i den siste kategorien; en festdag i strålende vær, med grilling, konkurranser, gøye aktiviteter og samling for elever og lærere i skolegården. 10. trinn tok dessuten lærerne på kondisen og slo dem 1-0 i den tradisjonelle fotballkampen. Imponerende!
Så har vi nok en gang kjent på den blandingen av glede og sorg det er å sende fra oss en gjeng med 10. klassinger. På en god andreplass etter hjemmet, er lærere og miljøarbeidere de som treffer disse ungdommene aller mest i løpet av ei uke. Når vi er så tett på, blir vi så utrolig stolte når noe går bra, og vi snakker, snur steiner, heier og ber når noe er vanskelig. Årets 10. trinn var i tillegg et veldig stort kull, og det kommer til å merkes i gangene, skolegården og Vrimlehallen at disse har fullført grunnskolen. Tradisjonen tro avsluttet vi med å synge velsignelsen for denne fine gjengen!
Vi ønsker 10. trinn alt godt videre i livet, og alle våre elever en riktig god sommer!