Skolefest for småskolen

Søndag 26. januar var familiene til noen av barna som skal begynne på 1. trinn til høsten, og flere fra 1.- 3. trinn, samlet til skolefest på Oasen skole Birkelid. I tillegg kom det noen som kanskje lurer på om Oasen skole Birkelid er et alternativ for dem.

Det var stor stemning med pølser, kransekake og is, BlimE-dans, fellessang, aktiviteter og prat. Kjartan Kleivset, Kristine Vasland og Joel Nziza ble intervjuet av rektor Mari og fortalte om hvorfor de har valgt Oasen skole, henholdsvis som far, lærer og elev. I tillegg var det informasjon om skolen for de voksne, mens en fin gjeng av tidligere og nåværende elever hadde opplegg for barna i et par klasserom.

Søknadsfrist for elevinntak er 1. mars. Etter det har vi løpende inntak av elever. Vi tar gjerne imot besøk eller spørsmål om det fortsatt er noen som vil vite mer om Oasen skole Birkelid.

VELKOMMEN INNOM!