Er du vår neste rektor
ved Oasen skole Vågsbygd?

Søk herElektronisk søknadsskjema

Vi er på jakt etter deg som er klar for nye utfordringer og som brenner for at barn og unge skal få en optimal start på livet. Du ønsker å bygge en skole med høy faglig kvalitet, du har et kristent livssyn, og du ønsker å formidle kristne verdier til mennesker rundt deg, i tråd med skolens formål og verdier.

Du liker å jobbe selvstendig og i team, og du er glad i å legge til rette for dine medarbeideres arbeidshverdag. Du er ikke redd for å ta ansvar eller å forholde deg til andre ledere og aktører som skolen skal samarbeide med.

Erfaring fra ledelse med personalansvar, samt erfaring fra skoledrift er en fordel. Godkjent pedagogisk utdannelse er viktig, og gjennomført rektorutdanning vil også kunne bli tillagt vekt.

Som rektor vil du også jobbe i team med alle Oasen-rektorene. Dette vil gi deg et varmt og godt kollegafellesskap som både kan støtte og hjelpe til når det trengs.

Du må også kunne gi din tilslutning til skolens etiske verdier og retningslinjer.

Rektor rapporterer til skolens styreleder.

Vi kan tilby:

• En nyskapende, kreativ og inkluderende arbeidsplass med gode kolleger, både faglig og sosialt
  • Lønn iht offentlig tariff
  • Statens pensjonskasse som pensjonsordning (SPK)

Stillingen har tiltredelse 1. august 2023.

Søknadsfrist: 15. januar.

Kontaktperson for stillingen: oyvind.haugland@oasenskole.no

Om arbeidsgiver
Oasen skole Vågsbygd er en kristen friskole, godkjent under friskoleloven i Norge. Skolen ble startet i 2017 og holder til i Sjekteveien 1 i Vågsbygd. Skolen er eid av Oasen skole holding AS.

Se video om Oasen skole.

Søk herElektronisk søknadsskjema