Skolefest på Oasen skole Mandal

Det er søndag 10. mars. Sola skinner fra en knallblå, skyfri blå himmel og solen begynner å varme.

I skolegården er det denne søndagen fullt av liv. Barn som leker, voksne som prater og ler og koser seg. For her er det skolefest og mange har funnet veien. Lapskaus og kake, saft og kaffe, ballonger og musikk – og et overraskelsesbesøk fra to klovner var med på å dra opp stemningen.

Etter maten ble vi alle invitert inn i «storsalen» hvor skolen har sine ukentlige storsamlinger/fellessamlinger. Her opptrådte elevene med sang, Jon Øyvind Stokkeland hadde laget ett par videoer som viser hverdagen på skolen vår, det var konkurranse og dans og styreleder og daglig leder for Oasen Holding, Øyvind Haugland, informerte oss om skolens oppstart, visjon og fremtidsplaner.

Tilbakemeldingen fra gjestene var at dette var gøy å være med på.

Det kommer flere fester så følg med på facebooksiden vår og på hjemmesiden.