Å bety noe for andre

Endelig kunne vi møtes igjen, både elever, lærere, foreldre og øvrig familie, til en fantastisk ettermiddag i nydelig høstsol og med et felles prosjekt for øyet.
Årets misjonsdag har nok en gang vært til inntekt for 4 People på Filippinene, og denne dagen er en stor mulighet, både for barna, ungdommene og de voksne, til å gi litt ekstra tid og penger til andre mennesker. Det er utrolig fint hva vi kan få til sammen! Gjennom misjonsløp, loddsalg, matsalg, arbeidsdag hjemme og mange gøye aktiviteter på selve dagen, har vi fått inn 140 000 kroner til prosjektet!
Nytt av året er at valgfaget Innsats for andre har vært delaktig i prosjektet fra skolestart, og vi er utrolig stolte både over denne gjengen og de andre elevene våre. Vi ønsker å bidra til at det blir like selvfølgelig for elevene våre å bety noe for andre som å bruke tid og penger på seg selv, og nå gleder vi oss til å høre mer om hvordan det vi har samlet inn kan bidra til en tryggere hverdag for unge i Manilla.
Tusen takk til alle som bidro!