Åpen skolefest i Vågsbygd

Torsdag 27. februar arrangerer vi åpen skolefest for alle som er interessert i å bli bedre kjent med Oasen skole Vågsbygd.

Du vil blant annet få møte Ingunn Vågsvoll som er lærer ved Oasen skole Vågsbygd, og rektor Leif-Otto Natvig avslører at hvis stemningen blir riktig god vil han trø til med en sang eller to. Vi vil også få høre hvorfor Sjur Fredrik Mosvold Brekke varmt anbefaler skolen for barn og unge i Vågsbygd. Sist men ikke minst vil vi få høre hvordan der er å være foresatt til en elev ved skolen, når Ellen Marie Delacour Osland deler deres erfaring.

Det blir servert varm mat, så meld dere gjerne på dette arrangementet slik at vi bestiller nok mat (send ev mail til rektor Leif-Otto på leif.otto.natvig@oasenskole.no).

Del gjerne arrangementet til ditt nettverk slik at flest mulig får kjennskap til Oasen skole Vågsbygd.

Velkommen til store og små!