God sommer!

Etter noen varme og hektiske siste dager, har elevene nå startet sin sommerferie! Vi har hatt en fin avslutning på dette skoleåret. Mye kreativt og gøy har pågått siste tiden, billøp med biler designet og laget av elever på 9. trinn, vellykket idrettsdag og flotte turer og avslutningsfester. Både elever og ansatte har fått noen fine dager sammen og rundet av dette litt spesielle skoleåret.

Årets 10. klasse med 28 flotte ungdommer har hatt en minnerik avslutningsfest i Hånes frikirke. I dag fikk vi gleden av å velsigne dem før vi måtte sende dem fra oss og ønske dem lykke til videre i livet. Det er knyttet mange sterke bånd med disse flotte ungdommene, så det ble noen våte øyekroker.

Vi er så takknemlige for alle elevene våre og ser fram til et nytt godt skoleår 2020/2021. Riktig god sommer til dere alle, vi ønsker dere mange fine sommerdager!

Trykk på ett av bildene for større format.