Høstfest på Oasen skole Vågsbygd

Endelig kunne vi samle elever og foresatte til et hyggelig treff etter skoletid. Ekstra hyggelig synes vi det var at vi også fikk besøk av noen familier som ønsker å bli bedre kjent med skolen vår.
Med fyr på bål pannen, musikk på anlegget, vimpler, ballonger og tenkte lys, var rammen satt for en hyggelig ettermiddag sammen.
Elevene på ungdomstrinnet serverte både grønnsakssuppe med pølser og nydelig kyllingsuppe de hadde laget i mat og helse samme dagen. Med litt duskregn i luften smakte det ekstra godt med varm suppe! Mens noen tøffinger stort sett holdt seg ute, fikk andre nyte suppe i de nyoppussede rommene på skolen vår. I cafeen solgte 10. trinn kaker til inntekt for skoleturen de planlegger til våren, her gikk salget unna av godsaker!
Ettermiddagen ble avsluttet med “Kahoot”, der både elever, søsken og foresatte ble ganske så engasjert i håp om å vinne en liten premie.
Vi er SÅ takknemlige for elevene og alle foresatte som er tilknyttet skolen, og takker alle som var med å gjøre denne ettermiddagen så fin for oss alle!
Ønsker du å vite mer om Oasen skole Vågsbygd er du velkommen til å ta kontakt med oss! Kontakt info finner du på oasenskole.no/kontakt. Du kan gjerne følge oss på Facebook hvor du også kan sende oss en melding. Vi kan gjerne også kontakte deg dersom du fyller ut vårt interesseskjema ved å følge linken HER eller sende SMS “OS INFO” til 2030. Du mottar da link til samme interesseskjema hvor du registrer ditt navn og kontaktopplysninger.