Klassetur til Evje og Troll Aktiv!

Da koronaviruset gjorde sitt inntog også i Norge, og hjemmeundervisning en tid ble normen, innså man raskt at dette ville få konsekvenser også for den store klasseturen for 10. klasse på Oasen Strømme. Skuffelsen var stor over å måtte vinke farvel til Mallorca-turen som alle hadde gledet seg til.
I vår, da det ble gjort lettelser i koronatiltakene, så vi vårt snitt til å hive oss rundt for å få til en avslutningstur. Da ble Troll Aktiv raskt nevnt. Vi bestemte oss for å knalle til med aktivitetstur midt i april måned. Og vi angrer ikke på valget! Hele gjengen har storkost seg med aktiviteter som rafting, paintball og klatrepark – og det er flere som har gått langt utenfor komfortsonen sin og kjent på ekte mestring!
De flerspråklige instruktørene møtte oss med gratis engelskleksjoner, en drøss med kunnskap og perlehumør, og gjorde at atmosfæren på leirstedet ble veldig god.
Kveldene gikk til samling inne i trivelige Eivindsbu og ellers sosialt samvær på hyttene.

Vi er veldig happy med turen vi fikk, og kan bekrefte at etter dette er det få som savner Mallorca!