Rektor Simon inviterer til ÅPENT videomøte tirsdag 24. mars

Oppstarten av Oasen skole Vennesla planlegges nå for fullt. Situasjonen rundt koronaviruset gjør at vi må tenke alternativt rundt informasjon. Derfor inviterer vi til ÅPENT videomøte tirsdag 24. mars kl. 20:30.

Dette videomøtet er åpent for absolutt alle som ønsker å følge oppstartsprosessen til skolen.

For å delta i møtet limer du denne linken inn i adressefeltet til en Google Chrome nettleser:

Det er lurt å mute mikrofon når du kommer inn. Du kan også mute ditt kamera, dersom du ønsker det.

Kort agenda for videomøte:
– Presentasjon av rektor ved skolen
– Hvordan jobber Oasen skolene nå som alle elevene sitter hjemme?
– Hva er status ift bygg og skoleområdet?
– Diverse innspill fra foreldre som har søkt inn sine barn ved skolen
– Hva er rektor Simons drømmer for skolen i årene som kommer
– Spørsmål og svar

Du er hjertelig velkommen til å delta, enten du har søkt skoleplass allerede, vurderer skolen for ditt/dine barn, eller du bare er nysgjerrig på å høre mer om Oasen skole Vennesla.

Ta gjerne kontakt med oss via Messenger eller på telefon 481 68 438 dersom du trenger hjelp til å koble deg til møtet.

Vi håper du har anledning til å følge oss denne kvelden!

Simon Ånonsen
Oasen skole Vennesla