Spennende nyheter om musikalsamarbeid

Skolene våre har gode tradisjoner for å heie fram kreative evner, og mange av våre elever er glade i å uttrykke seg gjennom sang, dans, drama og film. Dette skoleåret har Oasen-skolene på Sørlandet  gått inn i et samarbeid med Filadelfia Kristiansand med tanke på at klasser eller grupper kan bidra i musikaloppsetninger. I høst har vi derfor en liten gave til våre elever: De får tilbud om gratisbillett til en av de store juleforestillingene i Q42 den 10. eller 11. desember. Dette er med andre ord en veldig god mulighet til å få en litt billigere juleforestilling for hele familien. Selv om ikke skolene formelt har vært med på oppsetningen denne høsten, vil man likevel finne noen Oasen-elever i ensembelet.

Årest juleforestilling er en ny oppsetning av fjorårets suksess “Gaven”.  Sammen med barna Ludvig og Agnes og urmakeren Urre får vi bli med tilbake til da hele vår tidsregning begynte, og vi får se hvordan Gud skrev seg inn i verdenshistorien gjennom det lille barnet som ble født. Du kan lese mer om forestillingen her

Er elevene tidlig ute, kan de velge mellom tre forestillinger.
Lørdag 10. des kl. 15.00
Lørdag 10. des kl. 18.00
Søndag 11. des kl. 18.00

Vi gleder oss til videre samarbeid med gjengen i Q42 og håper at mange av våre elever har mulighet til å ta med seg noen fra familien og stikke innom årets juleforestilling. Kanskje kan det være en god smakebit på hva flere elever og klasser kan være med på senere? Ikke minst er det en god anledning til å erfare den ekte julestemningen – den som varer hele året!

Egen melding med rabattkode kommer til alle foresatte via Visma Flyt skole.