Vennefest torsdag 31.10

Alle barn 3-12 år er invitert til Vennefest i Q42 torsdag 31. oktober. Det blir et kult show, med Maria Rensel fra finalen i MGP jr på NRK og Skyland trampolinepark kommer også og viser oss kule triks.
Det er lov å kle seg ut men bruk vennlige kostymer. Det blir masse godteri som du kan samle på 40 ulike gøye aktiviteter.
Det blir også en gøyal peptalk om Jesus og det å være en god venn. Vi danser BlimE´låta 2019!

Det blir aktiviter i Q42, Betania og Frikirken som er rett ved siden av.

Sport&Moro sponser oss med kule aktiviteter som blant annet sumodrakter, tull og tøys-briller og snake race.
Andre aktiviteter er hoppeslott, ansiktsmaling, «hesteridning», Nerfskyting, gladiatorkamp og spenningsrom. Kanskje blir det også Escape room!

Dette vil du ikke gå glipp av! Et superbra tilbud til en alternativ Halloweenfeiring.

Vi samarbeider om og arrangere Vennefesten 2019: Filadelfia Kristiansand, Kristiansand Frikirke, Flekkerøy menighet og Misjonshuset Kristiansand og Baptistmenigheten.

Priser:
170 kr for barn