Invitasjon fra Randesund Idrettslag

BLI EN DEL AV STJERNELAGET

Randesund Idrettslag startet i 2017 opp et håndballtilbud for barn og voksne med psykisk utviklingshemming. Siden den gang har vi trent 1 gang i uken hvor fokus har vært mestring, lek, ballfølelse og moroJ Vi har 2 år på rad deltatt i Nissecup som arrangeres rundt juletider av Randesund Idrettslag og vi har hatt godt samarbeid med Greipstad IL i form av å spille kamper mot hverandre. Stjernelaget består i dag av en herlig gjeng på 7 stk, både barn og voksne. Vi trener en gang i uken, mandag 17:00 – 18:00 i Sukkevannshallen. Vi har kjempe lyst til å få flere spillere til Stjernelaget! Er dette et tilbud som kan passe ditt barn eller noen du kjenner, er dere hjertelig velkommen til å møte opp på trening!

For mer info ta kontakt med Randi Anette Egebakken, tlf 99446969 mail: randi.anette@hotmail.no