Velkommen til skolefest

Skolefest for ALLE elever i barneskolealder

Oasen skole Strømme inviterer til skolefest for alle familier med barn som skal begynne i 1. klasse i august, for alle med barn i 1.-6. klasse som vil vite mer om oss, og for alle familier som har barn i 1.-6. klasse her på skolen nå. Festen arrangeres søndag 26. januar mellom kl 13.00 og 15.00.

Inviter gjerne med dere naboen, eller noen andre dere tenker kan være interessert i å vite mer om Oasen skole.
Det blir opplegg for barna, og de voksne får informasjon om skolen. Det vil bli servert middag, så meld dere på på facebook eller ved å ta kontakt med skolen!

Skolefest for ALLE som er ungdomsskoleelever høsten 2020

Torsdag 6, februar mellom kl 17.30 og 19.30 arrangeres det skolefest for ungdommer som skal gå på 8.-10. trinn skoleåret 2020-21, sammen med sine foreldre. Festen er for familiene til nåværende elever, elever som har søkt og andre som er interessert og vil vite mer om oss!

Inviter gjerne med dere venner, eller noen andre dere tenker kan være interessert i å vite mer om Oasen skole.

Det blir opplegg for ungdommene, og de voksne får informasjon om skolen. Det vil bli servert middag, så meld dere på enten på Facebook eller direkte til skolen!