Åpning av Oasen skole Vågsbygd

Torsdag 17. august kl. 08.30 var det endelig tid for skolestart ved Oasen skole Vågsbygd. Mange har jobber mye på mange plan for at alt skal være klart til skolestart. Men nå er vi i gang! Med 14 elever fra 1.-8. trinn og en flott lærerstab er Oasen skole Vågsbygd blitt en realitet.

Det var en flott åpningsseremoni med kloke ord og lykkeønskinger fra rektor Leif-Otto Natvig, styreleder Jan Inge Jenssen, varaordfører Jørgen Kristiansen og stortingsrepresentant Hans Fredrik Grøvan. Og selvfølgelig ble den røde snoren klippet for å markere at Oasen har startet sin fjerde friskole!

Selv om åpningsseremonien i skolegården var flott, så var det lett å se på både elever og lærer at de gledet seg til og komme inn i klasserommene, bli kjent med hverandre og komme i gang med skolehverdagen. Praten satt løst hos de fleste og stemningen var god. Det så rett og slett ut som om alle trivdes.

Vi gleder oss over skolestarten, og gleder oss enda mer over at Oasen skole Vågsbygd skal få vokse og bidra til god skolehverdag for mange elever i Vågsbygdsområdet.