Skolefest – Vågsbygd

Oasen Skole Vågsbygd er nå godt i gang i sitt andre år med full drift. Det er krevende å starte skole og en del saker trenger naturligvis litt tid før det “setter seg”.

Vi vet at mange foreldre vurderer skolen for sine barn – men felles for mange av disse er at man vil vente til skolen “blir litt større”.

Vi inviterer derfor foreldre og barn til en skolefest hvor vi kan treffe hverandre, bli litt kjent, og snakke med foreldre og ansatte på skolen. Det vil også informeres om status per nå samt at vi vil se på hva det ville gjort for skolen dersom flere av de interesserte hadde valgt skolen nå.

Vi begynner med gratis middag kl. 13.00, så blir det lek og moro for barna mens de voksne samles til informasjon og samtale.

Del gjerne invitasjonen til venner og bekjente som du tror kan ha interesse av å delta. Dersom du har spørsmål må du gjerne ta kontakt med skolens rektor på telefon 91 11 84 43.

Leif-Otto Natvig
Rektor,