Skoletreff ved Oasen skole Vågsbygd

Har du allerede søkt barnet ditt til en Oasen-skole, eller ønsker du å vurdere kristen friskole for ditt barn? Da er du velkommen til et uformelt treff i lokalene til Oasen skole i Vågsbygd.

Etter en felles start deler vi oss mellom de som allerede har søkt plass og de som ønsker mer informasjon før man eventuelt søker om plass. Det blir god tid til å stille spørsmål og bli bedre kjent som foreldre i begge disse samlingene.

Parallelt med samlingene for de voksne blir det leker og aktiviteter for barna. Det blir også servert kake og kaffe + is til barna.

Inviter gjerne med dere andre familier som ønsker å bli bedre kjent med Oasen skole i Kristiansand.

Søndag 28. april fra kl 17.00-18.30 på Oasen skole Vågsbygd, Bosmyrkollen 15.

Følg oss gjerne på Facebook hvor vi også har opprettet et arrangement for skoletreffet. Håper vi sees!