Påskehilsen fra Oasen skole Strømme

Det nærmer seg påskeferie, og våren er i full blomst. Vi gleder oss over lyse dager og god vårluft! Det er mye aktivitet ute, og vi er glade for stor skolegård og skogen som elevene kan leke i.

Forrige uke arrangerte elevene i Ny generasjon godhetsuke på skolen. Da vanket det både popcorn og vafler på elevene, og på fredag var det spennende fotballkamp mellom elever og lærere. Flott med elever som tar initiativ til slike dager!

Denne uka er det fokus på påsken både på storsamlingene og til fredag når vi skal ha påskevandring for alle klassene. 1.-2. trinn har også vært i Søm kirke og hatt påskevandring der. Vi er takknemlige for at vi kan ha et så tydelig fokus på hva Jesus gjorde for oss alle i påska!

Vi er også i gang med svømmeundervisning for elevene på 3.-9. trinn. De drar med buss til Aquarama og har svømmeundervisningen der. Det er gøy å se elever som utvikler svømmeferdighetene sine!

Ellers gleder vi oss over gode søkertall for neste skoleår! Det er likevel fremdeles plass på alle trinn, så bare ta kontakt om dere tenker skolen vår kunne være aktuell! Vi tar gjerne en prat og dere er hjertelig velkommen på besøk!

Med dette ønsker vi dere alle en velsignet påskehøytid!
Hilsen Snefrid Straume Aateigen, rektor