Oasen skole Vennesla – Siste nytt desember 2019

Torsdag 12. desember godkjente Vennesla kommunestyre leieavtalen som vi har inngått ift leie av eiendommen til Menighetshuset. Dette betyr at vi nå er klare for videre forberedelser frem mot oppstart av Oasen skole Vennesla mandag 17. august!

Det er mange foreldre som har meldt interesse for skolen og vi håper alle disse, samt nye interesserte, vil være med i prosessen frem mot oppstart. Stillingen som rektor er nå utlyst og vi er svært spente på hvem dette blir! Kanskje det er du eller noen du kjenner?

Åpent infomøte II søndag 19. januar kl. 17.00

Neste skritt er at vi inviterer alle gamle og nye interesserte til et nytt åpent infomøte søndag 19. januar kl. 17.00. Som sist blir også dette møte i Menighetshuset i Moseidvegen 1. Her blir både noe å bite i samt et hyggelig kulturelt innslag.

Vi håper vi får se nettopp deg og noen du kjenner på dette infomøtet – vel møtt!!

NB I: Meld gjerne interesse for infomøtet på DENNE eventen og send videre til alle de du vil ha med deg!

NB II: HER kan du uforpliktende registrere interesse for skolen – enten for dine barn – eller ift jobb (for deg som ikke har gjort dette allerede).

NB III: HER er link til stillingen som rektor. Send den gjerne videre til din drømmekandidat!