Deltok i Klassequizen!

Ane, Casper og Adam deltok i Klassequizen.

Onsdag 14. oktober var tre spente deltakere fra 10. klasse ved Oasen skole Strømme med i årets utgave av Klassequizen, i regi av NRK.
Adam, Casper og Ane møtte den utsendte fra NRK for å gjennomgå regler og fortelle kort om seg selv. Deretter tok det noen minutter med rigging av utstyr før dramatikken var i gang!
De tre utvalgte fikk først presentere seg selv og fortelle kort om egne interesser. Så barket det i vei med spørsmål i varierte kategorier som “Harry” og “Hall”. Ikke alle spørsmål var like lette, men etter en litt trå start hentet gjengen seg mesterlig inn og fikk 5 av 12 mulige poeng. De serverte også god underholdning underveis, og bød på seg selv.
For klassen og skolen var dette utrolig gøy å få være med på – og så er det jo stas at skolen er representert på P1 Sørlandet!