Høllendag i strålende sol

FOR en fantastisk fin dag! Skuffelsen over at Høllendagen måtte utsettes var raskt glemt da været viste seg fra sin beste side denne tirsdagen. Ansatte på mellomtrinnet åpnet den store aktivitetsdagen med et treffende rollespill om det kommende valget. Her fikk elevene høre appeller fra engasjerte ansatte som representerte partiene “JA til alt”, “NEI til alt”, “Grønt er skjønt”, “Barnas parti” og “Dyrenes parti”.

Årets tema for sandbyggingen var nettopp valget, der elevene skulle bygge et nett av veier med minst en bomring. Det ble mange kreative løsninger og ikke minst veldig fine “sandslott”! Så fint å se både små og store samarbeide om oppgaven, fordele oppgaver og et stort engasjement for å bidra til å løse oppgaven.

Det ble også tid til grilling, volleyball, kubb, fotball, lek og mer. Fantastisk å få se og høre så mange glade og fornøyde barn som koste seg på den årlige aktivitetsdagen i Høllen!