Riktig god sommer

Stillheten har nå inntatt Oasen skole Strømme, etter at også SFO nå har tatt ferie! Den siste etappen av skoleåret besto av mange fine dager. Det var blant annet en flott førskoledag, kokkekamp i mat og helse på 9. trinn, sykkeldag med Trygg Trafikk, sommeravslutninger for både elever og ansatte, overnattingstur for 9. trinn, aktivitetsdag på Sukkevann med vafler til alle etterpå, og ikke minst siste skoledag med aktiviteter hvor de eldste tok utrolig godt vare på de yngre! Det er gøy å ha noen dager hvor hele skolen er samlet! Vi har også hatt besøk av Rune Tobiassen på storsamlingene hvor tema var “Grill en kristen”. Her kunne elevene spørre om alt mulig de lurer på i forhold til kristen tro. Spennende!
Selv om sommerferien nå har startet for alle, tar vi fortsatt imot elevsøknader. Bare i forrige uke kom det fire nye søknader, noe som er kjempegøy! På 10. trinn er det nå bare en ledig plass, og det er frist innen 1. oktober på å begynne på 10. trinn. Ellers er det fremdeles plass i alle gruppene, men noen har ikke så mange ledige plasser. Vi vil igjen ønske dere alle en velsignet god sommer og vi gleder oss til et nytt og spennende skoleår i august!